Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Vampire Game 04

Vampire Game 04

Seriepocket. 2006.

Nyskick. Ny pocket.
Tvekampstävlingen är den största begivenheten i La Annan och den blir inte mindre spännande av att prinsessan Ishtar har lovat att gifta sig med vinnaren. Det är faktiskt en aning spännande för prinsessan: I finalen ska hon nämligen möta prins Seriz som på något mystiskt vis har blivit otroligt stark. Och han vill mycket gärna vinna.

Författare: Judal
Förlag: Mangismo
Bandtyp: Pocket
Antal sidor: 208, sv.v.
Utgivningsår: 2006
ISBN: 91-639-3085-7

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9788763930857
Titel
Vampire Game 04
Författare
Judal
Förlag
Mangismo
Utgivningsår
2006
Omfång
208 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
126 x 188 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
184 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vampire Game är en romantisk fantasy-serie om den unga, vackra prinsessan Ishtar och hennes husdjur; en kattunge som i själva verket är inkarnationen av vampyrkungen Duzell.

Om bind 4:

Tvekampstävlingen är en stor händelse i La Naan och den blir inte mindre spännande av att prinsessan Ishtar har lovat att gifta sig med vinnaren. I finalen ska hon själv möta prins Seriz som plötsligt har blivit mystiskt stark.

Som tur är klarar sig prinsessan utan hjälp från Darers och Duzell. Lättad över att hon slipper gifta sig kan Ishar resa tillbaka hem till Pheliosta. Men den lättnaden varar inte särskilt länge. I La Naan visar hennes sura faster Ramia upp en helt annan, nästan vänlig, sida: Hon berättar en hemlighet för Ishtar om prins Seriz. En hemlighet som gör att Ishtar och Duzell snart vill återvända till La Naan. Kanske har de fått upp ett spår av kung Phelios i alla fall?

De reser med hjälp av magi, men ruellerna är inte världens bekvämaste transportmedel. Är man inte försiktig och har kontroll över tankarna kan man hamna någon helt annanstans ...