-
Människor i STORA
Nära nyskick. Inbunden. 84 sidor. Rikt fotoillustrerad bok om STORA Koncernen.
I mycket fint skickInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Spelrum på jobbet - Slår hål på myten om den...
Inbunden bok. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 2002. 197 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789177385738
- Titel
- Spelrum på jobbet - Slår hål på myten om den totala effektiviteten
- Författare
- Tom DeMarco
- Förlag
- Telegram Bokförlag
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 227 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 456 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det företagsteoretiska arvet från 90-talet är vanföreställningen att organisationer bara är effektiva om alla anställda ständigt är sysselsatta med att utföra något produktivt. Att slimma varhelst det gick var huvudregeln. Tempot har blivit allt hetsigare, många arbetar för mycket både mätt i tid och intensitet. Men ingen, varken maskin eller människa, klarar av att gå på högvarv oavbrutet utan att det får konsekvenser.
Författaren hävdar att vi är på väg att passera gränsen där en ständigt ökande effektivitet byts i sin motsats. För att motverka detta borde vi systematiskt införa slack i arbetsrutinerna överallt i verksamheten och organisationen, ett spelrum som ger tid och utrymme till andhämtning och kanske också eftertanke. Men på ett organiserat sätt.
Telegram Bokförlag 1 9789177385738 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147062546
- Titel
- Omvärldsanalys
- Författare
- Frankelius, Per
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 288 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 575 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I boken beskrivs ett helt nytt sätt att bevaka och analysera sin omvärld samt en praktisk metod för att bedriva omvärldsanalys i praktiken. Det som gör den här boken unik är att den tar hänsyn till omvärldens förändring över tid och inte ser till situationen enbart vid en given tidpunkt. Boken ger en god inblick i moderna sätt att söka och sovra information, och beskriver hur omvärldsanalys kan göras till en naturlig del av företagets löpande verksamhet. Framför allt visas hur omvärldsanalys kan leda till konkret nytta, inte minst i form av nya affärer.
Om författarna
Per Frankelius är ek.dr och ansvarig för DM-centret vid Örebro universitet samt knuten till Internationella Handelshögskolan i Jönköping.
Liber 1 9789147062546 -
Kundupplevelse : varför vissa organisationer...
Inbunden bok. Volante. 1 uppl. 2015. 168 sidor.
Mycket gott skick. Namn på insida
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187419843
- Titel
- Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte
- Författare
- Ewerman, Daniel
- Förlag
- Volante
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 168 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 220 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 330 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Varför lyckas vissa organisationer och andra inte? Svaret stavas kundupplevelse.
Det finns inget seriöst företag eller organisation på jorden som vill göra sina kunder illa. Att kundupplevelser alltför ofta blir då liga beror inte på då liga intentioner, utan snarare på en rad felbeslut. Beslut som inte utgått ifrån kunden, utan där andra prioriteringar har fått företräde. Att hö ja kundupplevelsen leder till lönsamhet och effektivitet, och samtidigt skapar vi en bättre värld för alla , för vem är förtjänt av en dålig kundupplevelse?
Bättre kundupplevelse handlar om det du levererar till dina kunder idag, i dina befintliga tjänster, men ä ven imorgon, i helt nya erbjudanden. Vem vinner i en hårdare konkurrens när fler slåss om samma kunder med samma erbjudande? Hur ska framtiden se ut? Vilken a r nästa innovation i din bransch som ändrar spelreglerna? Mycket ä r osäkert. Det enda som är säkert ä r att den med mest kunskaper om sina kunder som omsätts i kundvärden blir en vinnare.
Daniel Ewerman är industridesignern som började designa kundupplevelser. Han är VD och grundare för Transformator Design.
Daniel Ewermans bok visar varför en verksamhet inte behöver mer än en strategi att alltid leverera en maximal kundupplevelse för att skapa en egen, unik och framgångsrik väg genom den djungel vi kallar marknaden.
Björn Edlund, VD Tom Tits Experiment
Att tjänsteprodukterna utformas för att leverera och kommunicera varumärkets löfte är lika viktigt som produktdesignen. Den här boken ger värdefulla råd hur du går från ett inifrån-ut- till ett utifrån-in-perspektiv.
Håkan Samuelsson, CEO Volvo Car Group
Äntligen kommer det en bok som lägger all tonvikt vid att nyckeln till framgång för flertalet organisationer är att jobba kundorienterat oavsett om kunden är en patient, en resenär i kollektivtrafiken eller en detaljhandelskund.
Magdalena Gerger, VD Systembolaget
Kundupplevelsen är det enda som över tid avgör din framgång. Rikard Josefson, VD Länsförsäkringar Bank Nöjda kunder köper mer och oftare, och berättar gärna om sina upplevelser för alla de möter som då också vill bli dina kunder. Daniel Ewerman är en av dem i Sverige som har arbetat allra mest för att utveckla modeller för att förstå vad som ger nöjda kunder, och hur man sedan styr sin organisation ditåt. I den här boken finns de första stegen mot att låta dina kunder ha en levande röst i alla sammanhang i din affär.
Kent Jonsson, VD Upplands Motor
Många organisationer säger att de är kundorienterade, men få är det i praktiken. Boken ger en ögonöppnare till hur smarta organisationer gör. De flesta organisationerna är medvetna om att det är en lång resa till en bättre kundupplevelse, ett första steg är att läsa den här boken.
Johan Parmler, VD Svenskt Kvalitetsindex
Daniel Ewerman har skrivit en utmanande och kanske rent av epokgörande bok som ger varje organisation större förutsättningar att lyckas med positiva kundupplevelser. Läs den, utveckla er verksamhet och befria vårt samhälle från dåliga kundupplevelser. Om vi gör det åstadkommer vi ett mänskligare samhälle, hävdar Ewerman. Har han rätt? Jag är övertygad om det!
Dan Eliasson, Rikspolischef
Whether you know it or not, you are in the customer experience business. Service design pioneer Daniel Ewerman can help organizations of every type and size turn customer experience into a successful business practice.
Kerry Bodine, medförfattare till Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business
Volante 1 9789187419843 -
Tala som TED : de bästa retoriktipsen från vä...
Inbunden bok. Pagina Förlags. 1 uppl. 2016. 254 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163611667
- Titel
- Tala som TED : de bästa retoriktipsen från världens främsta talare
- Författare
- Gallo, Carmine
- Förlag
- Pagina Förlags
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 254 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 163 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 495 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- DE BÄSTA RETORIKTIPSEN FRÅN VÄRLDEN FRÄMSTA TALARE
Bra idéer har blivit den viktigaste valutan under detta nytänkande decennium, så för att lyckas i karriären måste du kunna sälja in dig själv och dina idéer på ett övertygande sätt. Att kunna sälja in sig är den absolut viktigast nyckeln till att uppnå sina drömmar.
Den världsomspännande talarföreningen TED (Technology, Entertainment, Design) har som mål att
alla samla all världens ledande innovatörer och nytänkare under ett tak och låta dem föreläsa via deras
kanaler och de har lyckats! TED:s olika internetföreläsningar har setts totalt 1 miljard gånger och de har
över 3 miljoner prenumeranter som regelbundet lyssnar till deras fängslande talare. För det är just det
som sammanlänkar de mest populära TED-talarna, oavsett vilket ämne de föreläser inom så fångar de sin
publik och får alla att förstå vad det handlar om. De är retoriska mästare som vet hur de ska nå ut med
sitt budskap genom att elda upp publiken och inspirera dem till förändring och de har förmågan att ge
vem som helst självförtroende nog att övervinna sin rädsla för att tala offentligt.
Många bär på en rädsla för att tala inför folk, eller känner sig osäkra på sin förmåga att hålla en övertygande
presentation. TALA SOM TED ger dig de verktyg du behöver för att bygga en presentation,
få förmågan att vinna publikens hjärta och sinne, samt självförtroendet att leverera det bästa talet du
någonsin hållit.
CARMINE GALLO är retorikcoach och även författare till den bästsäljande boken The Presentation
Secrets of Steve Jobs. I den här boken har han analyserat hundratals TED-talks och intervjuat de mest
populära talarna, samt en rad framstående forskare inom psykologi, kommunikation och neurovetenskap
för att få deras insikt i ämnet. Här avslöjar han även de nio hemligheterna bakom alla framgångsrika
TED-presentationer, från Släpp loss geniet inom dig och Leverera aha-upplevelser , till Håll dig till
18-minutersregeln . Gallo presenterar en steg-för-steg-metod som gör det möjligt för vem som helst att
leverera en TED-presentation som är engagerande, övertygande och minnesvärd.
Pagina Förlags 1 9789163611667 -
Stolthet som strategi : stolt bemötande som s...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2018. 133 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147122844
- Titel
- Stolthet som strategi : stolt bemötande som skapar värden i din verksamhet
- Författare
- Stenbacka Nordström, Caroline
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 133 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det märks om en organisation är stolt eller inte. Det syns på kroppshållningen hos medarbetarna, det kommer till uttryck i bemötandet av kunder och det påverkar klimatet på arbetsplatsen. Finns stoltheten där – eller inte? Svaret på den frågan får stora konsekvenser för förmågan att nå mål och uppfylla löften.
Stolthet som strategi handlar om hur en genuin känsla av stolthet kan utvecklas till en unik resurskälla i organisationen. I bokens första del beskrivs stolthet samt dess betydelse för medarbetarnas ansvarskänsla, välmående och motivation, och i ett vidare perspektiv för organisationens framgång och framtid. I bokens andra del presenteras strategins metod, stolt bemötande, som går ut på att enskilt och i grupp träna på att känna och uttrycka stolthet.
Metoden fokuserar på allt som är värdefullt och bygger vidare på det. Genom enkla övningar kan du närma dig din egen känsla av stolthet och vidareutveckla den tillsammans med dina kollegor med siktet inställt på lönsamhet och organisatorisk stolthet.
Om författarna
Caroline Stenbacka Nordström är ekonomie doktor med examen från Hanken Svenska handelshögskolan och har en bakgrund inom global marknadsföring och som universitetslektor vid Hanken och LTU. Caroline är verksam som auktoriserad gestaltterapeut med inriktning mot organisationers förändringsprocesser.
Elin Alsiok är filosofie magister med en bakgrund som internationell projektledare vid Norrbottens Handelskammare. Idag utbildar Elin om bemötande kopplat till stolthet i sitt företag Stolthetsbyrån AB.
Liber 1 9789147122844 -
Jaget och jobbet : att navigiera i det modern...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2020. 102 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147133543
- Titel
- Jaget och jobbet : att navigiera i det moderna arbetslivet
- Författare
- Sundlin, Anna-Lena
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 102 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 249 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I dagens arbetsliv måste man förstå sin roll och sätta gränser, både för sig själv och mot omvärlden. Boken förklarar hur vi skapar ett bra arbetsliv för oss själva och samtidigt bidrar till en konstruktiv arbetsmiljö. Det krävs ett visst mått av självkännedom och här finns hjälp att reflektera över viktiga områden, som hur den egna rollen fungerar i sitt sammanhang och i relation till andra, hur vi kan navigera under osäkra förhållanden och vilken roll motivationen spelar samt praktisk vägledning för att få till den viktiga återhämtningen.
Boken innehåller många tydliggörande exempelsituationer och varje kapitel avslutas med övningar som kan göras på egen hand eller tillsammans på arbetsplatsen. De kan vara ett verktyg för att undersöka hur vi fungerar i relation till vår arbetsroll och hjälpa oss att lära känna varandra på ett sätt som är användbart för själva arbetet.
Sagt om boken
Synd att jag inte fick denna mycket välskrivna bok i min hand när jag fortfarande var aktiv i arbetslivet. Då hade jag fått en handfast vägledning i att förstå och hantera de många fallgropar som man lätt ramlar i på grund av bristande förståelse för sig själv och sin roll på arbetsplatsen. En bok som behövs mer än någonsin! Patricia Tudor-Sandahl, författare, leg.psykolog och leg.psykoterapeut.
"Boken är lättillgänglig och överskådlig med korta koncisa kapitel och att den sannolikt är en tillgång för den som själv arbetar med liknande frågor, såsom ledarskap eller personalfrågor, för att bredda kunskapen om individen i arbetslivet." Helena Kubicek Boye, lektör, BTJ-häftet nr 8, 2020.
Om författarna
Anna-Lena Sundlin och Paul Sundlin är leg. psykologer och organisationskonsulter. De har båda lång erfarenhet av utvecklingsarbete i organisationer med fokus på ledarutveckling, grupprocesser och medarbetarskap. De har tidigare skrivit Ta din roll på jobbet! och driver tillsammans företaget Sandahl Partners Gotland AB.
Liber 1 9789147133543 -
Robotrevolutionen : Sverige i den nya maskinå...
Inbunden bok. Volante. 1 uppl. 2015. 278 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188123060
- Titel
- Robotrevolutionen : Sverige i den nya maskinåldern
- Författare
- Fölster, Stefan
- Förlag
- Volante
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 278 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 145 x 220 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 530 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Det är en mycket läsvärd och spännande bok. För mig öppnade den upp rader av nya perspektiv och utvecklingsmöjligheter (och för den delen också problem och hot) som jag inte tidigare tänkt på."
- Svenska Dagbladet
Robotrevolutionen är här, och den förändrar allt. Robotar, artificiell intelligens och uppkopplade maskiner förenklar våra liv och arbeten, ger oss filmtips, behandlar oss när vi är sjuka och förvaltar våra pensionspengar.
Men utvecklingen stannar inte där. I sin framfart krossar också robotrevolutionen hela branscher, utplånar jobb utan att lämna några nya efter sig och ställer frågor om ekonomisk utveckling, välfärd och demokrati på sin spets. Vem blir vinnare och vem blir förlorare i robotarnas tidevarv?
Att som individer, företag och samhällen hantera robotarnas intåg i våra liv är en ödesfråga; likt klimatet eller världens kärnvapenarsenal. När gränsen mellan människa och maskin suddas ut blir världen sig aldrig lik och det är upp till oss att bestämma hur denna nya värld ska se ut.
*
Stefan Fölster är nationalekonom, forskarutbildad vid Oxford, och adjungerad professor vid Kungliga Tekniska högskolan.
Volante 1 9789188123060 -
Content marketing : värdeskapande marknadsko...
Häftad bok. Vulkan. 1 uppl. 2013. 114 sidor.
Gott skick. Namn insida i pärm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187507793
- Titel
- Content marketing : värdeskapande marknadskommunikation
- Författare
- Barregren, Thomas
- Förlag
- Vulkan
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 114 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 130 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Content marketing är i dag den största trenden inom marknadsföring. Det är egentligen inget nytt – idén är väl beprövad: I över hundra år har framsynta företag och organisationer skapat innehåll som ger mervärde för kunder, medlemmar och medarbetare. Internet, mobilitet och sociala medier har förändrat förutsättningarna för marknadskommunikation. Det räcker inte att trycka ut budskapet. Nu måste budskapet i sig, eller hur det leve reras, skapa värde för att vi skall ta det till oss. Och just det handlar content marketing om – värdeskapande marknadskommunikation. Content marketing kallas innehållsmarknadsföring på svenska. Det handlar om att med innehåll som intresserar och engagerar, skapa och stärka ett varumärke, generera leads och konvertera potentiella köpare till lojala kunder. För att lyckas måste satsningen vara långsiktig, produktionen utföras systematiskt och publicering ske regelbundet. Ditt företag, din organisation, måste tänka och jobba som ett medieföretag. Denna bok hjälper dig att förstå content marketing och den nya, värdeskapande, paradigmen. Den hjälper dig att identifi era målgrupper, förstå vad för innehåll de söker, och sätt att kommunicera med dem. Och den hjälper dig igång med den redaktionella planeringen och arbetssättet
Vulkan 1 9789187507793 -
Tvärtom : hur du vinner framgång, blir lyckli...
Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2011. 176 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186077488
- Titel
- Tvärtom : hur du vinner framgång, blir lycklig och rik genom att göra precis tvärtom
- Författare
- Söderpalm, Max
- Förlag
- Soderpalm Publishing
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 152 x 215 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 442 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Max Söderpalm är en av dom senaste årens mest lästa svenska affärsförfattare. Nu är han tillbaka med sin nya bok. Den här gången ger han dig sina bästa råd för att du ska bli framgångsrik.
Vill du bli framgångsrik? Vill du hitta den viktigaste nyckeln till att bli lycklig och rik? Vill du upptäcka hur mycket lättare det blir att lyckas när du tänker och gör precis tvärtom?
I den här boken får du lära dig allt du behöver veta om att bli framgångsrik genom att göra på rakt motsatt sätt. Du får möta människor som har blivit vinnare genom att göra det dom själva vill, istället för att följa det som andra tycker.
Läs boken, gör övningarna och följ stentavlorna så lär du dig att våga tänka och göra tvärtom. Då öppnar sig en helt ny väg för dig. Din nya väg till framgång.
Vad är det som gör att vissa människor lyckas bättre än andra? Och att vissa människor inte får något gjort alls? Vad finns det för genomgående mönster att följa för dig som vill upp ur klungan, lämna gnällhörnan och bli lycklig?
Tvärtom är skriven för dig som vill bli en vinnare - i dina egna ögon. Genom att fokusera på vad DU vill och mindre på vad andra tycker kan du bli den som vågar genomföra den idé som du har. Det kan leda till att din värld förändras totalt.
Max Söderpalm är känd för sina bästsäljande böcker 30 sätt att göra affär, Det är i backarna man rycker och Den rätta gnistan. Han är en av Sveriges mest bokade föreläsare och mannen bakom nyhetsbrevet Monday Morning Letter.
Soderpalm Publishing 9789186077488 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789174612776
- Titel
- Stora boken om ekonomi
- Författare
- Kishtainy, Niall - Lewenhaupt, Ann
- Förlag
- Lind & Co
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 352 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 205 x 243 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1270 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur fungerar pengar? Varför betalar vi skatt? Vad händer i en lågkonjunktur?
Ekonomin påverkar alla delar av vårt liv från hur vi tar itu med arbetet till var vi spenderar våra pengar. Och ekonomiska teorier fortsätter att forma vår värld.
Stora boken om ekonomi är skriven på enkelt språk och är fylld av korta, kärnfulla förklaringar som skär genom krånglig näringslivsjargon. Boken innehåller också steg-för-steg-diagram som reder ut avancerade teorier samt klassiska citat och fina illustrationer som ökar och leker med vår förståelse av ekonomi.
Vare sig du är nybörjare, intresserad student eller riksbanksledamot kommer du att finna mycket stimulerande i Stora boken om ekonomi.
I samma serie på Lind & Co finns sedan tidigare Stora boken om filosofi och Stora boken om psykologi.
Lind & Co 1 9789174612776 -
Beviset - den enkla vägen till nya affärer
Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2012. 75 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187093272
- Titel
- Beviset - den enkla vägen till nya affärer
- Författare
- Söderpalm, Max
- Förlag
- Soderpalm Publishing
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 75 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 136 x 214 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 210 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Så här säger Bruce King i förordet till Beviset:
?Beviset? måste läsas. Den är en fantastisk bok som illustrerar vilken effekt positivt och negativt tänkande har på livet.
Om du fick ett bevis på att du skulle göra många fler affärer och lyckas bättre i livet om du tänkte mer positivt. Skulle du vilja ha det beviset då?
Följ med Peter, som sitter fast i gnällhörnan på det stora företaget, och hans mentor Jenny när dom tillsammans tar det stora steget från negativ inställning till positiv. Och vad det får för effekter.
Du får svart på vitt reda på hur mycket du har att tjäna på att stänga gnällhörnan på jobbet och ta den enkla vägen till dom nya affärerna.
Den vägen som det glada laget tar.
Max Söderpalm är en av Sveriges främsta säljinspiratörer och mest bokade säljcoach.
Nu släpper han sin sjunde bok och fokuserar på en av dom viktigaste framgångsfaktorerna inom affärsvärlden. Att kunna se positivt på sitt jobb, sitt liv och sin försäljning ÄVEN när det går trögt.
I Beviset får du svart på vitt vad det är som skiljer vinnarna från förlorarna, stjärnsäljaren från medelmåttan. Du får också dom steg du behöver ta för att gå den enkla vägen från gnällhörnan över till det glada laget.
Boken är lättläst, i hårda pärmar, helt i fyrfärg och på 75 sidor. Dessutom lågt prissatt.
Så här säger Tomas Lydahl, Radio Wow, om Beviset:
?Beviset ger dig inte bara exempel och verktyg på hur du ska gå tillväga för att leva ett liv fyllt med lycka och framgång. Boken bevisar konkret att det här fungerar till 100 %."
Soderpalm Publishing 9789187093272 -
Elaka chefens goda råd
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2013. 251 sidor.
Mycket gott skick. ISBN: 9789197588067
Grattis chefen - äntligen en bok där du får ge igen.
I "Elaka chefens goda råd" får du 350 konkreta tips om hur du plattar till personalen och har det roligare på jobbet. Det är smart, det är djävulskt och framför allt otroligt k läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBokförlaget Redaktionen i Sthlm -
Sälj! : konsten att sälja vad som helst till...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2015. 268 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187391583
- Titel
- Sälj! : konsten att sälja vad som helst till vem som helst
- Författare
- Eklund, Fredrik
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 268 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 235 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 620 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Fredrik Eklund har gjort sig ett namn som fastighetsmäklaren megakändisarna vänder sig till när de vill spendera miljoner på en ny Manhattanbostad. Under sitt första år som mäklare
sålde han fastigheter för 50 miljoner dollar och blev utsedd till Årets nykomling .
Fredrik Eklund har med andra ord en gedigen kunskap om hur man säljer och tjänar stora pengar. Han har flitigt delat med sig av sina kunskaper på sociala medier, i tidningar och tv-program, bland annat genom realityserien Million Dollar Listing New York, som renderat honom fans i över 113 länder världen över.
På ett humoristiskt, insiktsfullt och varmhjärtat sätt berättar Fredrik Eklund om hur han uppnått sina drömmar och hur DU kan göra detsamma. Boken ger råd om allt från träning och klädsel till hur du får dina kunder att verkligen gilla och lita på dig.
Alldeles oavsett du har titeln försäljare eller inte är Sälj! en bok för dig. Den beskriver det som vi alla ägnar oss åt varenda dag. Från ett extra varmt leende för ett bättre bord på krogen, till att övertala femåringen att det är läggdags, eller att få partnern att vilja åka till just ditt drömresemål på semestern. Allt handlar om samma sak. Om du klarar att sälja dig själv, klarar du att sälja vad som helst!
Fredrik Eklund, född i Stockholm 1977, kom till New York 2002 utan pengar, jobb och bostad.
Genom sitt makalösa driv och framåtanda lyckades Fredrik efter en kurs i fastighetsmäkleri bli en toppsäljare redan det första året som mäklare. Han har vid det här laget sålt fastigheter för över två miljarder dollar. Och köparna är megastjärnor som Jennifer Lopez, Daniel Craig, Cameron Diaz med flera.
År 2009 grundade Fredrik Eklund sitt eget företag i fastighetsmäklarbranschen, Eklund Stockholm New York AB, med kontor i Stockholm, Oslo och London.
Boken ges ut även i USA. Översättare Ulrika Junker Miranda.
Ekerlids 1 9789187391583 -
Bli en varumärkesbyggare : verktygslåda och t...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2010. 125 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090969
- Titel
- Bli en varumärkesbyggare : verktygslåda och tips från framgångsrika företagare
- Författare
- Carlén, Lars
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 125 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 370 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Genom att medvetet bygga upp ett tydligt varumärke skapar du en tillgång som ditt bolag kan tjäna mycket pengar på. Det finns inga garantier men genom att följa den metod och de råd som förmedlas i den här boken mångfaldigar du era chanser att lyckas växa.
Se den här boken som en verktygslåda för arbetet med bolagets varumärke. Den beskriver grundprinciperna för att bygga upp ett tydligt varumärke och ger dig en tydlig steg-för-steg-metodik. Den visar dessutom hur det praktiskt kan gå till genom inspirerande intervjuer med 14 framgångsrika entreprenörer inom allt från läppstift till värmepumpar. Läs om Matrisen, Debaser, Thermia, FACE Stockholm, Arn Magnusson, Erik Lallerstedt, BIG BAG, Hyper Island, Sundins Skogsplantor, Singelringen, KRAV, Espresso House, SACHAJUAN och Hugo.
Läs mer
Det är enkelt att bygga upp och renodla sitt bolags varumärke, och behöver inte bli särskilt kostsamt. Det viktigaste är att bestämma sig, och att agera långsiktigt och envist. Och oavsett i vilken bransch du är verksam, oavsett om ditt bolag är ett enmansföretag eller har många anställda, finns allt stöd och all den erfarenhet du behöver för att komma igång i den här boken.
Om författarna
Lars Carlén är copywriter och utbildare på Dramatrix. Han har många års erfarenhet av att arbeta med varumärkeskommunikation och digitala medier. Han anlitas ofta för att skriva kundcase som på ett mänskligt, konkret och övertygande sätt visar varumärkens löften. Han har tidigare skrivit Varumärket på Internet.
Richard von Essen är sedan 1980-talet konsult inom varumärkesrelaterade frågor. Han identifierar, formulerar och designar nya affärsmönster. Dessutom sitter han i ett fl ertal styrelser för att bidra med ett varumärkesperspektiv.
Liber 1 9789147090969 -
Målstyrning genom utvecklingssamtal
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2018. 120 sidor.
Gott skick. Namn i blyerts på insida pärm
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147122691
- Titel
- Målstyrning genom utvecklingssamtal
- Författare
- Roos, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 170 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken ger en ny bild av vad ett utvecklingssamtal kan vara och visar vilket kraftfullt verktyg det är i det strategiska målarbetet.
Liber 1 9789147122691 -
Närhet trots avstånd : att leda och samarbeta...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2022. 240 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147144662
- Titel
- Närhet trots avstånd : att leda och samarbeta på distans
- Författare
- Olsson, Johanna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 321 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det finns stora vinster med att bli bra på att leda och samarbeta på distans. Idag står många arbetsplatser i startgroparna för att utforska hur distanssamarbete kan se ut när vi själva sätter ramarna. Vi är på många sätt i början av resan, och det finns inget facit att tillgå. Något som kan vara frustrerande, men även befriande.
När medarbetare befinner sig på olika platser är det lätt att förlora varandra ur sikte. Men oavsett om man är verksam på ett kontor på andra sidan jorden, arbetar hemifrån på tisdagar eller frilansar utan fast kontorsplats, är hemligheten bakom ett framgångsrikt distansarbete inte tekniken, utan själva kulturen. Den här boken handlar om vad som händer efter det att kameran är på plats och ljudet fungerar. När det riktiga samarbetet ska börja.
Närhet trots avstånd är en praktisk handbok som vänder sig till alla, oavsett roll, arbetsuppgifter eller arbetsplats – till ledare, medarbetare, fastanställda, frilansare, projektanställda och studenter. Med fast hand leder oss Johanna Olsson genom en mängd konkreta vardagssituationer som möten, rutiner, strategier och teamformationer. I verktygslådan finns teorier, reflektioner, modeller, övningar, tips, råd, intervjuer, egen gedigen erfarenhet samt kunskap från organisationer världen över.
Om författaren
Johanna Olsson driver konsultbolaget The Hows tillsammans med kollegor. Hon har en bakgrund som Kaospilot samt på utbildningsföretaget Hyper Island, där hon stöttat såväl organisationer som individer i nya arbetssätt.
Liber 1 9789147144662 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186909192
- Titel
- REKLAM, JA TACK
- Författare
- Krister Maxe
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2013
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Maxe, Krister
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789186909192 -
The Business Book: Big Ideas Simply Explained
Inbunden bok. Dorling Kindersley (DK). 2014. 352 sidor.
Gott skick. ISBN 9781409341260
Engelsk
Bokens syfte är att avmystifiera affärsvärlden och förklara över 100 av de viktigaste teorierna och idéerna inom företagsekonomi och ledarskap. Den täcker ett brett spektrum av ämnen, från grundläggande koncept till mer av läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKDorling Kindersley (DK) -
De fyra disciplinerna av exekvering
Häftad bok. Ekerlids. 1 uppl. 2015. 321 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187391477
- Titel
- De fyra disciplinerna av exekvering
- Författare
- Covey, Sean
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 321 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 225 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 600 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är du en av alla de chefer som kämpar med exekvering, att få medarbetarna att ändra gamla invanda beteenden och göra det som krävs för att nå det mest kritiska målet?
Det finns bara två saker som du som ledare och chef kan påverka för att skapa resultat: Din strategi, det vill säga din plan, och din förmåga att exekvera den strategin, att få det som är allra viktigast att verkligen hända.
Det är inte förvånande att exekvering är det som chefer brottas allra mest med. Mer förvånande är att de inte tränas mer i det som är allra svårast.
Efter att ha jobbat med många chefer, ledningsgrupper och organisationer i alla typer av branscher och organisationer har författarna till De 4 Disciplinerna för exekvering samlat sina viktigaste lärdomar om vad som krävs för att få människor att nå organisationens allra mest angelägna mål.
I boken får du ta del av det ramverk som tusentals ledare och medarbetare använder idag för att skapa önskade resultat. En metod som fungerar, gång efter gång, år efter år.
De 4 Disciplinerna för exekvering var den mest sålda ledarskapsoken i USA 2012, och den mest sålda boken i Japan under 2015.
Röster om De 4 Disciplinerna för exekvering
Jag har haft stort nöje av att läsa boken och jag tror att många läsare kommer att känna detsamma. Det är glädjande att dessa råd nu blir tillgängliga på svenska. Jag är övertygad om att de kommer att bidra till ett bättre ledarskap i Sverige.
Percy Barnevik Hedersordförande i Hand in Hand och tidigare VD respektive ordförande i ABB, Investor, Astra Zeneca, Skanska och Sandvik.
För att bli bättre måste man förändras. För att förändras så behövs viljan. Om viljan finns att förändras så behövs verktygen för att få det att hända. De 4 Disciplinerna ger verktygen för att lyckas.
Fabian Bengtsson, styrelseordförande på Siba och NetonNet
De 4 Disciplinerna för exekvering presenterar mer än enbart teorier om hur organisationsförändringar kan genomföras. Författarna beskriver inte bara vad utan också hur ett effektivt genomförande kan åstadkommas. De ger mängder av exempel på organisationer som har gjort just detta. Inte bara en gång, utan om och om igen. Det här är en bok som varje ledare bör läsa!
Clayton Christensen, professor vid Harvard Business School och författare till boken The Innovator s Dilemma.
Ekerlids 1 9789187391477 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197339407
- Titel
- Varumärkets inre värden
- Författare
- Lagergren, Håkan
- Förlag
- Göteborg : ICT Education
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
Göteborg : ICT Education 9789197339407 -
Drie Eeuwen Bliembollenexport
Inbunden bok. ’s Gravenhage. 1946. 790 sidor.
Mycket gott skick. E.H. Krelage (1897–1969) was a Dutch horticultural historian and member of the long-established Krelage bulb-growing family in Haarlem. In Drie Eeuwen Bloembollenexport (1946) he traces three centuries of Dutch flower-bulb cultivation and international tr läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK’s Gravenhage -
Aktiedrottning
Inbunden bok. Bokförlaget Forum. 2017. 152 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Portot gäller oavsett antal böcker. - Nu vill de ta ytterligare ett steg och sprida kunskapen om hur man investerar i aktier och andra tillgångar som får dina sparpengar att växa. Målet är att lägga grunden för ett sundare samhälle där kvinnor kan och våg läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789137151885
- Titel
- Aktiedrottning
- Författare
- Löwengrip, Isabella
- Förlag
- Bokförlaget Forum
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 152 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 141 x 222 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 279 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lustfylld liten bok om hur du får pengarna att växa!Aktier – bara något för ”ekonominissar”? Investera – gärna, men hur och i vad? Isabella Löwengrip och Pingis Hadenius har, genom boken Economista och podcasten med samma namn, länge kämpat för att kvinnor ska få ett bättre ekonomiskt självförtroende. Nu vill de ta ytterligare ett steg och sprida kunskapen om hur man investerar i aktier och andra tillgångar som får dina sparpengar att växa.Målet är att lägga grunden för ett sundare samhälle där kvinnor kan och vågar skaffa sig en bättre ekonomi och, genom det, sikta lite högre i livet.I nya boken #Aktiedrottning går de igenom grunderna för aktier och sparande, värdering, pension och andra investeringar. Lustfylld inspiration i kombination med handfasta råd, från grundläggande information om hur man kommer igång med en aktieportfölj, till när det är köpläge. Pedagogiskt och lättillgängligt tar de sig an ett till synes komplicerat ämne med utgångspunkten: Du kan själv! Dessutom bjuder författarna på sina egna erfarenheter och misstag på vägen.
Bokförlaget Forum 9789137151885 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152326466
- Titel
- Agil projektledning Övningsbok
- Författare
- Gustavsson, Tomas
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2014
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 297 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 736 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Agil projektledning - Övningsbok är tänkt som ett komplement till textboken Agil projektledning. Böckerna följer samma struktur: från förstudien till projektets avslut. Agil projektledning - Övningsbok innehåller flera olika slags övningar: instuderingsfrågor, praktiska övningar, diskussionsövningar och scenarioövningar. Agil projektledning - Övningsbok riktar sig till studenter i projektledning samt yrkesverksamma projektledare som vill börja arbeta agilt eller förbättra sin agila förmåga. Författaren Tomas Gustavsson undervisar i projektledning vid Karlstads universitet, är certifierad scrum master och har arbetat med agila metoder sedan 2002.
Sanoma Utbildning 9789152326466 -
Företagsekonomi för icke-ekonomer övningsbok,...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 4 uppl. 2022. 338 sidor.
Mycket gott skick. Helt ren och fin
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152363843
- Titel
- Företagsekonomi för icke-ekonomer övningsbok, upplaga 4
- Författare
- Trostek, Wolfram
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 338 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 298 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 985 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företagsekonomiska begrepp och samband förklaras på ett lättförståeligt sätt och läsaren behöver inga förkunskaper i ämnet. Boken täcker upp alla relevanta delar av företagsekonomin, allt från företagets affärsidé, marknadsföring, inköp och försäljning till skatter, bokföring, kalkyler, budgetering och avveckling av företag. Den innehåller dessutom flera exempel från verkligheten. Uppgiftsboken innehåller många olika sorters övningar i varierande svårighetsgrad och en lösningsdel med fullständig facit till alla övningar.
Sanoma Utbildning 4 9789152363843 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781119790778
- Titel
- Revenue management for the hospitality industry
- Författare
- Hayes, David K
- Förlag
- Wiley
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 1 sidor
- Bandtyp
- Paperback
- Språk
- English
Wiley 9781119790778 -
Tio år på sista varvet
Inbunden bok. Göteborg : Tre böcker. 1988. 134 sidor sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas. Namnteckning skriven på försättsbladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185414970
- Titel
- Tio år på sista varvet
- Författare
- Persson, Erkki
- Förlag
- Göteborg : Tre böcker
- Utgivningsår
- 1988
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Behandlar Cityvarvet i Göteborg, dess utveckling och avveckling.
Li:S
Göteborg : Tre böcker 9789185414970 -
Elon Musk : Tesla, SpaceX och jakten på en fa...
Pocketbok.
Nyskick. En fascinerande inblick i Elon Musks liv och hans vision om att kolonisera Mars. | Albert Bonniers Förlag, Utg. 2023 | Storpocket. 8:o (132x207 mm)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789100801847
- Titel
- Elon Musk : Tesla, SpaceX och jakten på en fantastisk framtid
- Författare
- Vance, Ashlee
- Förlag
- Albert Bonniers Förlag
- Utgivningsår
- 2023
- Omfång
- 398 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Mått
- 132 x 207 mm Ryggbredd 27 mm
- Vikt
- 378 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Han har jämförts med såväl Thomas Edison som Steve Jobs. Men Elon Musks mål saknar motstycke: han vill att människor ska kunna leva på planeten Mars. Företagsledaren och miljardären Musk står bakom Tesla Motors, SpaceX, PayPal och SolarCity, företag som alla har sänt chockvågor genom affärs- och industrivärlden. I den här undersökande boken skriver teknikjournalisten Ashlee Vance om Elon Musks dramatiska liv och om hur hans häpnadsväckande visioner formar vår framtid.”Ashlee Vance skriver rappt och underhållande. Alla som på något sätt är intresserade av kreativitet och företagsledning måste läsa Vances bok Elon Musk.” Jan Gradvall, Dagens industri”Efter de sista sidorna kommer ingen läsare att vilja jämföra honom med Steve Jobs. Ge Musk erkännande. Det finns ingen som han.” The New York Times
9789100801847 -
Investor 100 år : 'Att gå från det gamla till...
Inbunden bok.
Nyskick. Investor: Sveriges äldsta och mest framgångsrika investmentbolag, som har spelat en central roll i svensk industri och innovation. | Max Ström, Utg. 2016 | Förlagsband. 4:o (216x291 mm) … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789171262936
- Titel
- Investor 100 år : "Att gå från det gamla till det nya är den enda tradition värd att bevara"
- Författare
- Fagerfjäll, Ronald
- Förlag
- Max Ström
- Utgivningsår
- 2016
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 216 x 291 mm Ryggbredd 35 mm
- Vikt
- 1624 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är historien om Investor, Sveriges äldsta och mest framgångsrika investmentbolag. Bolaget bildades 1916 och dess historia går hand i hand med den industriella, finansiella och politiska utvecklingen i Sverige. Det är en berättelse som berör en mängd verksamheter och innovationer, från tung verkstadsindustri till banbrytande läkemedel och dagens nanoteknik. Ända från starten har Investor varit navet för stora delar av svenskt näringsliv både inom landet och internationellt.Bokens titel kan sägas vara ett motto för bolaget, ett uttryck som myntades av Marcus Wallenberg på 1940-talet och som fortfarande är vägledande för Investor som långsiktiga ägare.Boken är skriven av ekonomijournalisten Ronald Fagerfjäll, som under decennier följt Investor på nära håll. Boken innehåller flera hundra bilder, varav många inte visats tidigare.
9789171262936 -
Digitant : Din enkla guide till säker vardags...
Inbunden bok.
Nyskick. Digitant nya steg för ett enklare och roligare liv via nätet. Lär dig hitta spel, streamingtjänster, träffa nya vänner och ta snygga bilder. En bok för att förverkliga drömmar om ett rikare liv online. | Bladh by Bladh, Utg. 2020 | Flexband. 8:o (158x232 läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188917614
- Titel
- Digitant : din enkla guide till säker vardagsekonomi på nätet
- Författare
- Perlheden, Malin
- Förlag
- Bladh by Bladh
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 158 x 232 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lär dig handla, spara och göra bankärenden tryggt online! Succéböckerna Digitant är mer aktuella än någonsin. Nu släpps den tredje delen som handlar om vardagsekonomi! Coronakrisen 2020 ställer helt nya krav på oss som människor inte minst på riskgruppen som inte längre kan, eller bör, röra sig i samhället på samma sätt som tidigare. Det förändrade beteendet har fått stor effekt på bland annat e-handeln, där den i särklass kraftigaste procentuella utvecklingen, 200 procent (!), skedde under pandemin. Samtidigt lever över en miljon personer i så kallat digitalt utanförskap i Sverige och, vanligast är problemet bland äldre kvinnor som upplever att de inte har tillräcklig koll på varken teknik eller tjänster som finns. Tuffast är det för dem över 65 år där nästan hälften behöver hjälp med grundläggande saker som att installera ett Mobilt BankID och en tredjedel behöver hjälp med att handla via nätet. Många är rädda att göra fel och förlora pengar, osäkra på tekniken och frustrerade över att ha hamnat på efterkälken. Digitant din enkla guide till säker vardagsekonomi på nätet ger i tio kapitel läsaren handfasta tips på hur man tar hand om sin privatekonomi med hjälp av nätet. Läsaren får steg-för-steg-instruktioner i hur man installerar och kommer igång med Mobilt BankID, lär sig känna igen bluffakturor och lurendrejare av olika slag samt får grundläggande kunskaper i digitala valutor som Bitcoin. Läsaren får också lära sig hur man skaffar e-faktura och vad man kan titta efter för att känna sig trygg när man gör ett köp i en e-handel. Boken genomsyras av ett högt säkerhetstänk och enkla tips på hur man kan hjälpa sig själv för att undvika att bli lurad på både pengar och personuppgifter. En digitant är en kvinna i sina bästa år som känner sig trygg och bekväm i att använda de digitala tjänster som hon behöver för att göra livet rikare och roligare. Malin Perlheden är journalist med över tio års erfarenhet av att jobba digitalt mot en kvinnlig målgrupp. Hon jobbar i dag som editionschef för allas.se på Aller media, Sveriges ledande mediahus inom populärpress för kvinnor och har unik insikt i äldre kvinnors vanor och beteenden på nätet. Hon har tidigare skrivit Digitant din nybörjarguide till den digitala världen (2019) samt Digitant nya steg till ett enklare och roligare nät via nätet (2020)
9789188917614
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
