Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
SKRIVA FÖR ATT ÖVERTYGA; Andra upplagan
SKRIVA FÖR ATT ÖVERTYGA; Andra upplagan SKRIVA FÖR ATT ÖVERTYGA; Andra upplagan

SKRIVA FÖR ATT ÖVERTYGA; Andra upplagan

Häftad bok.

Nära nyskick. Sanoma Utbildning, 2017, 310 s., uppl. 2:1

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789152340462
Titel
Skriva för att övertyga
Författare
Rosén, Mikael
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgivningsår
2017
Omfång
310 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
170 x 239 mm Ryggbredd 21 mm
Vikt
593 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Den nya upplagan av Skriva för att övertyga innehåller många nya och aktuella exempel. Alla checklistor är uppdaterade, och det har tillkommit en mall och ett avsnitt om hur du tar fram en kommunikationsplan. Dessutom har den nya upplagan ett större fokus på kommunikation i digitala kanaler och sociala medier. Skriva för att övertyga visar på ett tydligt och pedagogiskt sätt hur man skriver texter som kunder och andra intressenter enkelt kan ta till sig. Detta är en uppgift som idag berör allt fler yrkesverksamma, inte minst genom all internetbaserad information som företag och organisationer producerar. Boken innehåller cirka 130 verkliga textexempel från olika typer av företag, myndigheter och intresseorganisationer. Exemplen visar hur olika verksamheter hanterar säljbrev, webbtexter, annonser, reklam eller policydokument, allt i syfte att övertyga läsaren att vilja gå vidare, ta reda på mer, ta nästa steg. Skriva för att övertyga riktar sig till dig som arbetar på en marknads-, informations- eller säljavdelning, reklam- eller kommunikationsbyrå, men i lika hög grad till alla andra som i arbetet skriver för att informera, argumentera eller sälja. Författaren Mikael Rosén, är skribent, kommunikationsstrateg och föreläsare och har även varit chef på olika kommunikationsbyråer.